Jäsenyys

Puurtilan Kisa-Pojat ry:n jäsenenä tuet varkautelaista pesäpalloilua. Jäsenenä saat etuja PK-P:n yhteistyökumppaneilta sekä pääset vaikuttamaan seuran yhteisiin asioihin. Tervetuloa rakentamaan pelaajapolkua liikunta- ja pesiskouluista aikuisjoukkueisiin saakka.

PK-P:n jäsenmaksu sisältyy seuramaksuun. Seuramaksut vuonna 2024

• henkilöjäsen 40 euroa
  • perhejäsen 60 euroa (riippumatta perheen koosta)
  • kannattajajäsenmaksu 10 euroa

Liity jäseneksi täyttämällä ja lähettämällä Jäseneksi liityminen -kohdasta löytyvä liittymislomake.

Lomakkeen lähettämisen jälkeen maksa valitsemasi jäsenmaksu Puurtilan Kisa-Pojat ry:n Osuuspankin tilille FI34 5500 0820 0296 05. Maksun yhteydessä syötä viestikenttään nimesi sekä valitsemasi jäsenyys (henkilöjäsen/perhejäsen/kannattajajäsen). Kun suoritus näkyy tilillämme, olemme yhteydessä sähköpostitse (ilmoitetaan liittymisen yhteydessä) jäsenkortin/-korttien toimittamisesta.